W dniu 28 stycznia 2021 roku o godz. 16.00 odbędzie się XXV  zwyczajna sesja Rady Miejskiej w Słomnikach.

Ze względu na sytuację związaną z epidemią wirusa COVID-19 sesja odbędzie się w trybie zdalnym i będzie transmitowana na portalu YouTube.

Wyniki jawnych głosowań radnych będzie można na bieżąco oglądać na stronie: http://slomniki.rada24.pl/

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji, powitanie gości.
  2. Ustalenie kworum.
  3. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z poprzedniej sesji.
  4. Informacja Burmistrza o działalności w okresie między sesjami.
  5. Zapytania gości sesji oraz radnych.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Słomniki na lata 2021-2026
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w statucie SP ZOZ Przychodnia Zdrowia w Słomnikach
  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej na 2021r.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej na 2021r.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie współfinansowania z Powiatem Krakowskim inwestycji na drogach powiatowych.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie współfinansowania i przejęcia przez Gminę Słomniki zadania z zakresu właściwości Powiatu Krakowskiego.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia linii autobusowej i wyrażenia zgody na zawarcie umowy z operatorem na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Słomniki, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Słomniki.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości cen biletów.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany budżetu Gminy Słomniki na 2020 r.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Słomniki na lata 2021-2035
  17. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej Gminie Skała na sfinansowanie kosztów promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego
  18. Podjęcie uchwał w sprawach majątkowych.
  19. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.
  20. Sprawy bieżące, pytania, wolne wnioski.
  21. Zamknięcie sesji.