W dniu 6 marca 2025 roku o godz. 10.00 w sali obrad Urzędu Miejskiego w Słomnikach odbędzie się XI zwyczajna sesja Rady Miejskiej w Słomnikach.
Sesja będzie transmitowana na portalu posiedzenia.pl pod adresem: https://portal.posiedzenia.pl/slomniki
Wyniki jawnych głosowań radnych również będzie można na bieżąco śledzić pod wyżej wskazanym adresem.
Proponowany porządek obrad:
-
Otwarcie sesji, powitanie gości.
-
Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z poprzedniej sesji.
-
Informacja Burmistrza o działalności w okresie między sesjami.
-
Zapytania gości sesji.
-
Zapytania radnych.
-
Podjęcie uchwały w sprawie: rozstrzygnięcia o wyodrębnieniu lub nie w budżecie Gminy Słomniki środków stanowiących fundusz sołecki.
-
Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia wysokości miesięcznej diety dla sołtysów z terenu Gminy Słomniki oraz dla przewodniczącego Rady Mieszkańców Miasta Słomniki.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia ponownych wyborów sołtysa sołectwa Polanowice i ewentualnego uzupełnienia składu rady sołeckiej sołectwa oraz uzupełnienia składu rady sołeckiej sołectwa Wężerów w kadencji 2024-2029r.
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Gminy Słomniki.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Słomniki na 2025r.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Słomniki na lata 2025-2035.
-
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Miejskiej Kraków na funkcjonowanie Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
-
Podjęcie uchwały w sprawie: przekazania Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie środków finansowych z przeznaczeniem na wydatki bieżące.
-
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji.
-
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Słomnikach.
-
Podjęcie uchwał w sprawach majątkowych.
-
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.
-
Sprawy bieżące, pytania, wolne wnioski.
-
Zamknięcie sesji.